Pripravništvo profesorjev slovenščine v Sloveniji in Avstriji

Avtorji

  • Maja Šebjanič

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.59.1.83-95

Ključne besede:

pripravništvo, učitelj začetnik, profesor slovenščine, slovenska zakonodaja, avstrijska zakonodaja, empirična raziskava

Povzetek

Pripravništvo je načrtovano in strokovno vodeno praktično usposabljanje učiteljev začetnikov za samostojno delo. Kot tako pomeni vstopanje v poklic in uvajanje v pedagoško delo. Organizacija pripravništva se razlikuje od države do države. V Sloveniji in Avstriji je vstop v pedagoški poklic urejen in organiziran na državni ravni. Modela sta precej podobna, vendar se v nekaterih pomembnih vidikih razlikujeta. Izsledki manjše empirične raziskave, ki je temeljila na posredovanju izkušenj profesorjev slovenščine s pripravništvom, kažejo nekatere pomanjkljivosti obstoječe ureditve pri nas in nakazujejo možne spremembe za kakovostnejši vstop in uvajanje profesorjev slovenščine v pedagoško delo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2014

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Šebjanič, M. (2014). Pripravništvo profesorjev slovenščine v Sloveniji in Avstriji. Jezik in Slovstvo, 59(1), 83-95. https://doi.org/10.4312/jis.59.1.83-95

Najbolj brani prispevki istega avtorja(jev)