O prevladovanju estetskega nad poučnim v mladinski književnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.77-81Ključne besede:
Helga Glušič, mladinska književnost, igra, humorPovzetek
Helga Glušič zagovarja stališče, da sta v kakovostni mladinski književnosti etika in estetika pomembnejši od poučnosti. V razpravah zasleduje predvsem dvoje: depedagogizacijo mladinske književnosti ter igro (njen vsebinski in/ali oblikovni element) in humor kot pomembni sestavini tovrstnega slovstva. Z zagovarjanjem umetniške vrednosti literarnega dela pred poučno uporabnostjo je med prvimi vzpostavila standard vrednotenja mladinske književnosti, ki velja še danes.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.02.2014
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2014 Dragica Haramija
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Haramija, D. (2014). O prevladovanju estetskega nad poučnim v mladinski književnosti. Jezik in Slovstvo, 59(2-3), 77-81. https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.77-81