Eleganca resnosti branja mladinske književnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.83-89Ključne besede:
Helga Glušič, modeli branja, mladinska književnost, kakovost, naslovniška univerzalnost, slog, žanrPovzetek
Prispevek se osredotoča na metodo interpretacije mladinske književnosti, ki jo izražajo strokovna besedila Helge Glušič. Izhaja iz temeljnih avtopoetik, ki poudarjajo kakovost in naslovniško univerzalnost te književne zvrsti. Obe izhodišči za razlago in vrednotenje je mogoče videti tudi pri avtoričinih interpretacijah mladinske književnosti, predvsem v knjigi Sto slovenskih pripovednikov. V njej se prepletata dva modela branja mladinske književnosti: interpretacija mladinskih besedil kot pomembnega dela celovitega avtorjevega opusa ter osredotočenost na mladinska besedila, če je avtor v literarni zgodovini označen kot ustvarjalec za mladino.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.02.2014
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2014 Igor Saksida

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Saksida, I. (2014). Eleganca resnosti branja mladinske književnosti. Jezik in Slovstvo, 59(2-3), 83-89. https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.83-89