»Odgovôri v celem stavku.«

Avtorji

  • Marja Bešter Turk

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.223-231

Ključne besede:

učni pogovor, odgovarjanje na učiteljeva vprašanja v skladenjsko popolnih povedih

Povzetek

Za učni pogovor na razredni stopnji slovenske osnovne šole je med drugim značilna zahteva učitelja, da naj učenci na njegova vprašanja odgovarjajo v skladenjsko popolnih povedih, čeprav s tem kršijo pravila dialoškega sporazumevanja. V prispevku so predstavljeni izsledki raziskave o tem, kako pogosto je to prisotno pri pouku in kako učitelji, ki uporabljajo ta način, utemeljujejo njegovo rabo, nato pa v interpretaciji odgovorov razmišljamo o (ne)smiselnosti takega načina vodenja učnega pogovora.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

04.01.2024

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Bešter Turk, M. (2024). »Odgovôri v celem stavku.«. Jezik in Slovstvo, 59(2-3), 223-231. https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.223-231