»Odgovôri v celem stavku.«
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.223-231Ključne besede:
učni pogovor, odgovarjanje na učiteljeva vprašanja v skladenjsko popolnih povedihPovzetek
Za učni pogovor na razredni stopnji slovenske osnovne šole je med drugim značilna zahteva učitelja, da naj učenci na njegova vprašanja odgovarjajo v skladenjsko popolnih povedih, čeprav s tem kršijo pravila dialoškega sporazumevanja. V prispevku so predstavljeni izsledki raziskave o tem, kako pogosto je to prisotno pri pouku in kako učitelji, ki uporabljajo ta način, utemeljujejo njegovo rabo, nato pa v interpretaciji odgovorov razmišljamo o (ne)smiselnosti takega načina vodenja učnega pogovora.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
04.01.2024
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2014 Marja Bešter Turk
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Bešter Turk, M. (2024). »Odgovôri v celem stavku.«. Jezik in Slovstvo, 59(2-3), 223-231. https://doi.org/10.4312/jis.59.2-3.223-231