Sto dvajset let slovenske didaktike književnosti (1867–1987)
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.59.4.15-25Ključne besede:
didaktika književnosti, berila za pouk književnosti, šolska interpretacijaPovzetek
Pregledni znanstveni članek obravnava razvoj slovenske didaktike književnosti od Janežičevih Cvetnikov do zaključka njene predakademske faze v času usmerjenega izobraževanja. Pri tem opazuje spremembe v didaktični zasnovi beril in v opredelitvah ciljev, vsebin in metod, kakor so jih izražali posamezni strokovni članki ali redke monografije. Pomembnejši mejniki so začetek dvajsetega stoletja v okviru avstro-ogrske monarhije, trideseta leta v času Kraljevine Jugoslavije in sedemdeseta leta v obdobju SFRJ.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.04.2014
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2014 Zoran Božič

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Božič, Z. (2014). Sto dvajset let slovenske didaktike književnosti (1867–1987). Jezik in Slovstvo, 59(4), 15-25. https://doi.org/10.4312/jis.59.4.15-25