Sto dvajset let slovenske didaktike književnosti (1867–1987)

Avtorji

  • Zoran Božič

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.59.4.15-25

Ključne besede:

didaktika književnosti, berila za pouk književnosti, šolska interpretacija

Povzetek

Pregledni znanstveni članek obravnava razvoj slovenske didaktike književnosti od Janežičevih Cvetnikov do zaključka njene predakademske faze v času usmerjenega izobraževanja. Pri tem opazuje spremembe v didaktični zasnovi beril in v opredelitvah ciljev, vsebin in metod, kakor so jih izražali posamezni strokovni članki ali redke monografije. Pomembnejši mejniki so začetek dvajsetega stoletja v okviru avstro-ogrske monarhije, trideseta leta v času Kraljevine Jugoslavije in sedemdeseta leta v obdobju SFRJ.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.04.2014

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Božič, Z. (2014). Sto dvajset let slovenske didaktike književnosti (1867–1987). Jezik in Slovstvo, 59(4), 15-25. https://doi.org/10.4312/jis.59.4.15-25