Kako poučevati verzologijo: silabotonična metrika in ritmika

Avtorji

  • Aleksander Bjelčevič

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.23-33

Ključne besede:

poučevanje poezije, ritem, jamb, statistična metoda

Povzetek

Ko dijaki in študenti pri določanju »stopic« naletijo na težavo, da skoraj noben verz ne ustreza metrični shemi, težavo odpravimo s preprosto statistično metodo in spremenjeno definicijo pojmov jamb, trohej, daktil in amfibrah. Znaka– in U ne pomenita naglašenega in nenaglašenega zloga, ampak pomenita, da so naglašeni zlogi na teh dveh položajih pogosti oz. redki. Na primer jamb je verz, kjer so parni zlogi pogosteje naglašeni kot neparni. Stem se da razložiti moške rime brez naglasov, dojame se razlika med silabotoničnim verzom in prozo.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2015

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Bjelčevič, A. (2015). Kako poučevati verzologijo: silabotonična metrika in ritmika. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 23-33. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.23-33