Kako poučevati verzologijo: silabotonična metrika in ritmika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.23-33Ključne besede:
poučevanje poezije, ritem, jamb, statistična metodaPovzetek
Ko dijaki in študenti pri določanju »stopic« naletijo na težavo, da skoraj noben verz ne ustreza metrični shemi, težavo odpravimo s preprosto statistično metodo in spremenjeno definicijo pojmov jamb, trohej, daktil in amfibrah. Znaka– in U ne pomenita naglašenega in nenaglašenega zloga, ampak pomenita, da so naglašeni zlogi na teh dveh položajih pogosti oz. redki. Na primer jamb je verz, kjer so parni zlogi pogosteje naglašeni kot neparni. Stem se da razložiti moške rime brez naglasov, dojame se razlika med silabotoničnim verzom in prozo.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2015
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2015 Aleksander Bjelčevič
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Bjelčevič, A. (2015). Kako poučevati verzologijo: silabotonična metrika in ritmika. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 23-33. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.23-33