Tantadrujevo iskanje sreče: od didaktike do interpretacije
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.43-53Ključne besede:
Ciril Kosmač, učna veriga, tesno branje, domače branje, didaktika književnostiPovzetek
Članek obravnava primer šolske interpretacije srednje dolgega pripovednega besedila, in sicer po načelu učne verige odlomkov z vprašanji za tesno branje. Ta didaktični pristop se je sicer na Slovenskem uveljavljal že pred drugo svetovno vojno, bolj sistematično uresničitev pa je doživel z izidom delovnih zvezkov za domače branje Zlati poljub in Poljub zlata leta 1998. Po skoraj dveh desetletjih šolske rabe je čas za natančnejšo presojo pristopa oz. njegove uporabnosti, tudi s pomočjo primerjave dveh učnih verig, nastalih po znani Kosmačevi noveli Tantadruj. Članek zaključuje interpretativni poskus, ki Tantadrujevo iskanje sreče povezuje s pripovedovalčevim iskanjem ustvarjalnega navdiha.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2015
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2015 Zoran Božič

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Božič, Z. (2015). Tantadrujevo iskanje sreče: od didaktike do interpretacije. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 43-53. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.43-53