Vzgoja kultiviranega bralca kot najpomembnejši cilj pouka književnosti v gimnaziji

Avtorji

  • Jožica Jožef Beg

Ključne besede:

pouk književnosti, kultivirani bralec, literarna zmožnost, sistemska didaktika, gimnazija

Povzetek

Vzgoja kultiviranega bralca je najpomembnejši cilj gimnazijskega pouka književnosti in opravičuje uveljavljanje sistemske literarnodidaktične paradigme, hkrati pa se prekriva tudi z razvojem didaktike književnosti vevropskem prostoru. Teza je v prispevku ponazorjena sprimerom iz učnega načrta za slovenščino (2008) in dokumenta Evropski literarni okvir za učitelje vsrednjih šolah (2012) ter z ugotovitvami iz raziskave o tem, kako dijaki razumevajo vpliv branja leposlovja in pouka književnosti na različna področja lastnega delovanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

04.01.2024

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Jožef Beg, J. (2024). Vzgoja kultiviranega bralca kot najpomembnejši cilj pouka književnosti v gimnaziji. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 55-63. https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/17662