Vzgoja kultiviranega bralca kot najpomembnejši cilj pouka književnosti v gimnaziji
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.55-63Ključne besede:
pouk književnosti, kultivirani bralec, literarna zmožnost, sistemska didaktika, gimnazijaPovzetek
Vzgoja kultiviranega bralca je najpomembnejši cilj gimnazijskega pouka književnosti in opravičuje uveljavljanje sistemske literarnodidaktične paradigme, hkrati pa se prekriva tudi z razvojem didaktike književnosti vevropskem prostoru. Teza je v prispevku ponazorjena sprimerom iz učnega načrta za slovenščino (2008) in dokumenta Evropski literarni okvir za učitelje vsrednjih šolah (2012) ter z ugotovitvami iz raziskave o tem, kako dijaki razumevajo vpliv branja leposlovja in pouka književnosti na različna področja lastnega delovanja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2015
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2015 Jožica Jožef Beg
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Jožef Beg, J. (2015). Vzgoja kultiviranega bralca kot najpomembnejši cilj pouka književnosti v gimnaziji. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 55-63. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.55-63