Vzgoja kultiviranega bralca kot najpomembnejši cilj pouka književnosti v gimnaziji

Avtorji

  • Jožica Jožef Beg

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.55-63

Ključne besede:

pouk književnosti, kultivirani bralec, literarna zmožnost, sistemska didaktika, gimnazija

Povzetek

Vzgoja kultiviranega bralca je najpomembnejši cilj gimnazijskega pouka književnosti in opravičuje uveljavljanje sistemske literarnodidaktične paradigme, hkrati pa se prekriva tudi z razvojem didaktike književnosti vevropskem prostoru. Teza je v prispevku ponazorjena sprimerom iz učnega načrta za slovenščino (2008) in dokumenta Evropski literarni okvir za učitelje vsrednjih šolah (2012) ter z ugotovitvami iz raziskave o tem, kako dijaki razumevajo vpliv branja leposlovja in pouka književnosti na različna področja lastnega delovanja.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2015

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Jožef Beg, J. (2015). Vzgoja kultiviranega bralca kot najpomembnejši cilj pouka književnosti v gimnaziji. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 55-63. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.55-63