Gimnazijski pouk književnosti v luči prenove in posodobitve

Avtorji

  • Alenka Žbogar

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.115-122

Ključne besede:

pouk književnosti, gimnazijski učni načrt za slovenščino, kompetenčni pristop, sistemski pristop

Povzetek

Posodobljeni gimnazijski učni načrt za slovenščino (2008) primerjamo s prenovljenim učnim načrtom za slovenski jezik in književnost iz leta 1996 in ugotavljamo, da se kontinuiteta pouka književnosti kaže v kompetenčnem pristopu, novost učnega načrta iz leta 2008 pa je poudarjeni sistemski pristop. Oba didaktična pristopa je začrtala Boža Krakar Vogel.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2015

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Žbogar, A. (2015). Gimnazijski pouk književnosti v luči prenove in posodobitve. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 115-122. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.115-122