Gimnazijski pouk književnosti v luči prenove in posodobitve
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.115-122Ključne besede:
pouk književnosti, gimnazijski učni načrt za slovenščino, kompetenčni pristop, sistemski pristopPovzetek
Posodobljeni gimnazijski učni načrt za slovenščino (2008) primerjamo s prenovljenim učnim načrtom za slovenski jezik in književnost iz leta 1996 in ugotavljamo, da se kontinuiteta pouka književnosti kaže v kompetenčnem pristopu, novost učnega načrta iz leta 2008 pa je poudarjeni sistemski pristop. Oba didaktična pristopa je začrtala Boža Krakar Vogel.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2015
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2015 Alenka Žbogar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Žbogar, A. (2015). Gimnazijski pouk književnosti v luči prenove in posodobitve. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 115-122. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.115-122