Dejanski in želeni vpliv monografij Leopoldine Plut Pregelj na poslušanje v slovenski šoli
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.123-129Ključne besede:
razvijanje zmožnosti poslušanja pri predmetu slovenščina, didaktično načelo poslušanja, učni pogovor, učni načrt za slovenščino, Leopoldina Plut Pregelj: Poslušanje– način življenja in vir znanjaPovzetek
Na to, da je v učnih načrtih za slovenščino v osnovni šoli in srednjih šolah od leta 1998 vključeno razvijanje zmožnosti poslušanja, je med drugim vplivala tudi knjiga Učenje ob poslušanju (1990) avtorice Leopoldine Plut Pregelj, prvo monografsko delo o poslušanju v Sloveniji. Ker je leta 2012 izšla njena posodobljena in razširjena izdaja Poslušanje– način življenja in vir znanja, nas zanima, ali lahko tudi ob slednji razmišljamo o kakovostnejšem pouku (slovenščine).Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2015
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2015 Marja Bešter Turk

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Bešter Turk, M. (2015). Dejanski in želeni vpliv monografij Leopoldine Plut Pregelj na poslušanje v slovenski šoli. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 123-129. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.123-129