Frazeologija v šoli – drugič
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.131-142Ključne besede:
frazeologija, slovenska frazeologija, frazeologija v šoli, anketiranje, časovna zaznamovanostPovzetek
V prispevku predstavljamo in interpretiramo rezultate ankete, ki smo jo po 27 letih konec leta 2014 ponovno izvedli med 234 dijaki prvih (štirje razredi) in četrtih (pet razredov) letnikov srednjih šol, treh gimnazij– od tega dve ljubljanski in ena celjska– in ene ljubljanske srednje tehnične šole. Anketa, nastala sredi 80.let 20.stoletja, vsebuje slovenske frazeme, ki so za dijake zdaj še nekoliko bolj tradicionalni, zato smo dodali nekaj danes pogostih in aktualnih frazemov. Opazovali smo poznavanje frazemov po obliki, pomenu in rabi. Rezultati kažejo razmerja med šolami in razredi, posebej med prvimi in četrtimi letniki. Interpretacija rezultatov deloma zadeva tudi anketo samo in izbrane frazeme.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2015
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2015 Erika Kržišnik

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Kržišnik, E. (2015). Frazeologija v šoli – drugič. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 131-142. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.131-142