Narečje v projektnem učenju

Avtorji

  • Marko Ljubešić
  • Mirjana Benjak

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.143-150

Ključne besede:

hrvaščina, narečje in knjižni jezik, projektno učenje, korelacijsko-integracijske povezave

Povzetek

Pouk maternega jezika v hrvaškem šolskem sistemu zanemarja učencev narečni idiom, zato predlagamo didaktični model, ki temelji na projektnem učenju. Izhajamo iz načela lokalnosti, ustreznosti, aktualizacije in zanimivosti ter korelacijsko-integracijskih povezav med sorodnimi učnimi predmeti. Stem vzpostavljamo novo paradigmo pri poučevanju hrvaščine.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2015

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Ljubešić, M., & Benjak, M. (2015). Narečje v projektnem učenju. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 143-150. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.143-150