Narečje v projektnem učenju
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.143-150Ključne besede:
hrvaščina, narečje in knjižni jezik, projektno učenje, korelacijsko-integracijske povezavePovzetek
Pouk maternega jezika v hrvaškem šolskem sistemu zanemarja učencev narečni idiom, zato predlagamo didaktični model, ki temelji na projektnem učenju. Izhajamo iz načela lokalnosti, ustreznosti, aktualizacije in zanimivosti ter korelacijsko-integracijskih povezav med sorodnimi učnimi predmeti. Stem vzpostavljamo novo paradigmo pri poučevanju hrvaščine.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2015
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2015 Marko Ljubešić, Mirjana Benjak

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Ljubešić, M., & Benjak, M. (2015). Narečje v projektnem učenju. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 143-150. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.143-150