Današnje arabske države v učbenikih za slovenščino v osnovnih in srednjih šolah

Avtorji

  • Danijela Trškan

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.199-207

Ključne besede:

arabske države, učbeniki, slovenščina, književnost, zgodovina, osnovna šola, srednja šola

Povzetek

V prispevku prikazujemo literarna besedila, ki se nanašajo na današnje arabske države in so vključena v osnovnošolske in srednješolske učbenike za književnost pri slovenščini. Izpostavljamo predvsem tiste vsebine, pri katerih mladi spoznavajo zgodovino in kulturo ter avtorje književnih del s področja današnjih arabskih držav. Menimo, da poznavanje in razumevanje drugih držav in načinov življenja pomaga mladim razumeti lastno kulturo in preteklost. Izbrani literarni odlomki v slovenskih učbenikih prikazujejo, kakšno podobo o današnjem arabskem svetu lahko pridobijo učenci/dijaki pri pouku slovenščine v osnovnih in srednjih šolah v Republiki Sloveniji.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

04.01.2024

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Trškan, D. (2024). Današnje arabske države v učbenikih za slovenščino v osnovnih in srednjih šolah. Jezik in Slovstvo, 60(3-4), 199-207. https://doi.org/10.4312/jis.60.3-4.199-207