Sodobne spremembe didaskalij: primer besedil Simone Semenič, Jezik in slovstvo

Avtorji

  • Ivana Zajc

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.61.3-4.151-162

Ključne besede:

didaskalije, Simona Semenič, pripovedovanje, naratologija drame, metadrama, uokvirjanje

Povzetek

Članek predstavi spremenjeno vlogo didaskalij v sodobni slovenski dramatiki na primeru besedil Simone Semenič. Novi pojavi v didaskalijah njihova ustaljena pravila kršijo ali poudarijo. Didaskalije Simone Semenič poudarjajo pripovedno funkcijo tradicionalnih didaskalij. Nosilec te funkcije je lahko lik, ki izreka didaskalije, ali dramski avtor, s čimer je v besedilu poudarjen avtorski komentar, ki usmerja bralčevo interpretacijo besedila. Članek analizira vlogo didaskalij pri uokvirjanju dramskega dela in tvorbi metadrame.

Metrike

Nalaganej metrik....

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2016

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Zajc, I. (2016). Sodobne spremembe didaskalij: primer besedil Simone Semenič, Jezik in slovstvo. Jezik in Slovstvo, 61(3-4), 151-162. https://doi.org/10.4312/jis.61.3-4.151-162