Sodobne spremembe didaskalij: primer besedil Simone Semenič, Jezik in slovstvo
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.61.3-4.151-162Ključne besede:
didaskalije, Simona Semenič, pripovedovanje, naratologija drame, metadrama, uokvirjanjePovzetek
Članek predstavi spremenjeno vlogo didaskalij v sodobni slovenski dramatiki na primeru besedil Simone Semenič. Novi pojavi v didaskalijah njihova ustaljena pravila kršijo ali poudarijo. Didaskalije Simone Semenič poudarjajo pripovedno funkcijo tradicionalnih didaskalij. Nosilec te funkcije je lahko lik, ki izreka didaskalije, ali dramski avtor, s čimer je v besedilu poudarjen avtorski komentar, ki usmerja bralčevo interpretacijo besedila. Članek analizira vlogo didaskalij pri uokvirjanju dramskega dela in tvorbi metadrame.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.03.2016
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Ivana Zajc

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Zajc, I. (2016). Sodobne spremembe didaskalij: primer besedil Simone Semenič, Jezik in slovstvo. Jezik in Slovstvo, 61(3-4), 151-162. https://doi.org/10.4312/jis.61.3-4.151-162