Kulturne pogojenosti poučevanja poljščine kot tujega jezika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.62.2-3.23-28Ključne besede:
glotodidaktika, kompetenca, kultura, medkulturnost, večjezičnostPovzetek
V novejših glotodidaktičnih definicijah in opisih je veliko pozornosti posvečene horizontalnemu ločevanju med procesoma učiti se/poučevati. Gre za praktično delitev, s katero je mogoče opredeliti merila, nepogrešljiva za ustrezno, enovito in medsebojno primerljivo ocenjevanje rezultatov poučevanja in stopnje znanja jezika (Seretny, Lipińska 2005). Pri samem procesu poučevanja pa je vendarle treba upoštevati tudi vertikalno ločevanje: stopnjo poistovetenja ali pripravljenosti za poistovetenje z vrednotenjem in kognitivno kompetenco. Uporabo naučenega jezika je šele tedaj mogoče imeti za približano znanju naravnega govorca, ko zna govoreči rekonstruirati pomene na osnovi konteksta in jih obenem na tej osnovi tudi modificirati. Seveda gre za široko razumljeni kontekst: za ožji pomen uporabljene besede, pa tudi širši, nanašajoč se na druga besedila in v navezavi na širše kulturne odnosnice.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.02.2017
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Jolanta Tambor, Aleksandra Achtelik
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Tambor, J., & Achtelik, A. (2017). Kulturne pogojenosti poučevanja poljščine kot tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 62(2-3), 23-28. https://doi.org/10.4312/jis.62.2-3.23-28