Priredbe in skrajšave literarnih besedil, primerne za otroke z okvaro sluha ter otroke z govorno-jezikovnimi motnjami
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.62.4.3-16Ključne besede:
literarne priredbe, posebne potrebe, govorno-jezikovne motnje, študija primera, Visoška kronikaPovzetek
Prispevek obravnava problematiko prirejanja besedil za otroke s posebnimi potrebami. Osredotoča se predvsem na otroke z govorno-jezikovnimi motnjami. V prvem delu so predstavljeni teoretični vidiki literarnih priredb ter določila za prirejanje besedil za osebe s posebnimi potrebami na področju jezika. V nadaljevanju so predstavljene obstoječe literarne priredbe za obravnavano populacijo, izdane v slovenskem jeziku. V drugem delu razprave je predstavljen del študije primera, ki smo jo izvajali neposredno med poukom slovenščine na Centru za sluh in govor Maribor, in sicer obravnava Tavčarjeve Visoške kronike v 8. razredu učencev z govorno-jezikovnimi motnjami.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.04.2017
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Nika Vizjak Puškar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Vizjak Puškar, N. (2017). Priredbe in skrajšave literarnih besedil, primerne za otroke z okvaro sluha ter otroke z govorno-jezikovnimi motnjami. Jezik in Slovstvo, 62(4), 3-16. https://doi.org/10.4312/jis.62.4.3-16