Perspektive učenja slovenskega jezika v Varaždinski županiji
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.62.4.31-50Ključne besede:
Slovenci na Hrvaškem, slovenski jezik, izobraževalni sistem, medgeneracijski prenos jezika, Varaždinska županijaPovzetek
Organiziranje učenja slovenskega jezika kot obšolske dejavnosti na ravni osnovne šole v Varaždinski županiji je pomemben dosežek za slovensko skupnost in ohranjanje vitalnosti jezika. S pomočjo anketiranja, izvedenega med učenci, ki obiskujejo pouk slovenščine, in njihovimi starši, smo želeli poiskati odgovore na vprašanja, kot so: kdo so učenci, ki obiskujejo pouk slovenščine − ali so to pripadniki slovenske manjšine ali se za učenje slovenskega jezika odločajo tudi drugi, ali je za te učence slovenščina prvi ali drugi/tuji jezik, zakaj so se starši oziroma otroci odločili za učenje slovenskega jezika, kakšna so njihova stališča do rabe in pomembnosti slovenščine in drugih jezikov, in ne nazadnje, kako so zadovoljni z učenjem slovenskega jezika. Na podlagi analize odgovorov učencev in staršev smo poskušali oceniti perspektivo učenja slovenskega jezika v Varaždinski županiji.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.04.2017
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2017 Mojca Medvešek, Sonja Novak Lukanovič

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Medvešek, M., & Novak Lukanovič, S. (2017). Perspektive učenja slovenskega jezika v Varaždinski županiji. Jezik in Slovstvo, 62(4), 31-50. https://doi.org/10.4312/jis.62.4.31-50