Iskanje bistva in povzemanje iz neumetnostnih besedil pri učencih 4. razreda osnovne šole
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.63.1.101-112Ključne besede:
bralna zmožnost, bralne strategije, iskanje bistva, povzemanjePovzetek
V prispevku prikazujemo del rezultatov raziskave o razvitosti dveh bralnih strategij – strategije iskanja bistva in strategije povzemanja iz neumetnostnih besedil pri učencih 4. razreda osnovne šole. Izsledki kažejo, da večina četrtošolcev ne obvlada oz. slabo obvlada uporabo teh dveh temeljnih strategij: 45 % učencev je v besedilih našlo manj kot tretjino bistvenih podatkov, 20 % učencev sploh ne zna narediti povzetka, 65 % pa jih naredi pomanjkljiv povzetek. Iz tega izhaja potreba po načrtnem razvoju teh spretnosti, ne le pri slovenščini, ampak tudi pri drugih predmetih. Hkrati prikazujemo, katere bralne značilnosti učencev v tem obdobju pomembno napovedujejo obvladovanje teh strategij.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2018
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2018 Sonja Pečjak, Tina Pirc

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Pečjak, S., & Pirc, T. (2018). Iskanje bistva in povzemanje iz neumetnostnih besedil pri učencih 4. razreda osnovne šole. Jezik in Slovstvo, 63(1), 101-112. https://doi.org/10.4312/jis.63.1.101-112