Izhodišča in posledice komunikacijskega in tradicionalnega načrtovanja pouka književnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.64.1.21-28Ključne besede:
bralna zmožnost, komunikacijski pouk, osnovna šola, načrtovanje in izvedba poukaPovzetek
Komunikacijski pouk književnosti v osnovni šoli izhaja iz pojmovanja bralne zmožnosti kot prepleta motivacijskih dejavnikov, bralnih strategij in poznavanja temeljnih sestavin književnosti kot sistema. Književnost je kot način izražanja avtonomna in je ni mogoče podrejati drugim področjem, pouk se načrtuje na podlagi literarne vede, a upošteva tudi bralca in relevantnost besedila zanj, dosledno je uresničeno načelo kontinuitete šolske interpretacije.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2019
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Igor Saksida
![Creative Commons licenca](http://i.creativecommons.org/l/by-sa/4.0/88x31.png)
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Saksida, I. (2019). Izhodišča in posledice komunikacijskega in tradicionalnega načrtovanja pouka književnosti. Jezik in Slovstvo, 64(1), 21-28. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.21-28