Izhodišča in posledice komunikacijskega in tradicionalnega načrtovanja pouka književnosti

Avtorji

  • Igor Saksida

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.64.1.21-28

Ključne besede:

bralna zmožnost, komunikacijski pouk, osnovna šola, načrtovanje in izvedba pouka

Povzetek

Komunikacijski pouk književnosti v osnovni šoli izhaja iz pojmovanja bralne zmožnosti kot prepleta motivacijskih dejavnikov, bralnih strategij in poznavanja temeljnih sestavin književnosti kot sistema. Književnost je kot način izražanja avtonomna in je ni mogoče podrejati drugim področjem, pouk se načrtuje na podlagi literarne vede, a upošteva tudi bralca in relevantnost besedila zanj, dosledno je uresničeno načelo kontinuitete šolske interpretacije.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2019

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Saksida, I. (2019). Izhodišča in posledice komunikacijskega in tradicionalnega načrtovanja pouka književnosti. Jezik in Slovstvo, 64(1), 21-28. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.21-28