Modeli književnega pouka v slovenskem šolskem sistemu
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.64.1.41-50Ključne besede:
književni pouk v gimnazijah, eksterna matura, komunikacijski pouk, recepcijska didaktika književnosti, sistemska didaktika književnosti, diferenciacijaPovzetek
V članku prikazujem, kako so se od druge polovice 70. let 20. stoletja do sodobnosti pri nas razvijali pogledi na književni pouk v gimnazijah, se oblikovali v nekatere modele, in kako so bili ti vgrajeni v prakso ob reformah šolskega sistema. Iz nekaterih raziskav povzemam tudi aktualno stanje pri književnem pouku v gimnazijah.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2019
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Boža Krakar Vogel

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Krakar Vogel, B. (2019). Modeli književnega pouka v slovenskem šolskem sistemu. Jezik in Slovstvo, 64(1), 41-50. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.41-50