Modeli književnega pouka v slovenskem šolskem sistemu

Avtorji

  • Boža Krakar Vogel

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.64.1.41-50

Ključne besede:

književni pouk v gimnazijah, eksterna matura, komunikacijski pouk, recepcijska didaktika književnosti, sistemska didaktika književnosti, diferenciacija

Povzetek

V članku prikazujem, kako so se od druge polovice 70. let 20. stoletja do sodobnosti pri nas razvijali pogledi na književni pouk v gimnazijah, se oblikovali v nekatere modele, in kako so bili ti vgrajeni v prakso ob reformah šolskega sistema. Iz nekaterih raziskav povzemam tudi aktualno stanje pri književnem pouku v gimnazijah.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2019

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Krakar Vogel, B. (2019). Modeli književnega pouka v slovenskem šolskem sistemu. Jezik in Slovstvo, 64(1), 41-50. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.41-50