Pripovedništvo na maturi iz slovenščine in problem vrednotenja v šolskem eseju

Avtorji

  • Alenka Koron

Ključne besede:

splošna matura iz slovenščine, sistemska didaktika književnosti, cilji, šolski esej, izbor literarnih besedil

Povzetek

Prispevek se osredotoča na predpisana pripovedna besedila na maturi od 1995 do splošne mature 2019. Osvetljuje njihovo zastopanost (v primerjavi z dramskimi deli) ter njihovo literarnozgodovinsko, žanrsko in tematsko raznolikost. Premisliti skuša tudi o potrebah in možnostih razširitve izbora. Posebna pozornost je posvečena vrednotenju kot enemu od ciljev sistemske didaktike književnosti in njegovi praktični uresničljivosti v šolskem eseju kot najkompleksnejši obliki preverjanja znanja književnosti na srednješolski ravni.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

04.01.2024

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Koron, A. (2024). Pripovedništvo na maturi iz slovenščine in problem vrednotenja v šolskem eseju. Jezik in Slovstvo, 64(1), 51-56. https://journals.uni-lj.si/jezikinslovstvo/article/view/17812

Podobni članki

1-10 od 439

Lahko poskusite tudi zaženi napredni iskalnik podobnosti za ta članek.