Pouk književnosti v osnovni in srednji šoli pri generaciji »Z« – psihološka perspektiva

Avtorji

  • Sonja Pečjak

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.64.1.57-63

Ključne besede:

generacija »Z«, pouk književnosti, učenje in motivacija

Povzetek

V prispevku prikazujemo (psihološke) značilnosti zdajšnje generacije učencev – osnovnošolcev in dijakov, imenovane generacija »Z«. Pri tem smo izhajali iz predpostavke, da jih moramo, če želimo zanje oblikovati učinkovit pouk književnosti, najprej poznati in razumeti. Nekatere najbolj izstopajoče značilnosti današnjih učencev (kot so npr. njihova globalna, digitalna, socialna in vizualna usmerjenost) povezujemo z didaktičnimi pristopi k pouku književnosti. Pri tem poudarjamo tudi pomembnost učiteljevega razumevanja mehanizmov motiviranja učencev za učinkovito poučevanje književnosti.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2019

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Pečjak, S. (2019). Pouk književnosti v osnovni in srednji šoli pri generaciji »Z« – psihološka perspektiva. Jezik in Slovstvo, 64(1), 57-63. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.57-63