Razvijanje literarne zmožnosti pri pouku književnosti

Avtorji

  • Alenka Žbogar

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.64.1.73-83

Ključne besede:

literarna in bralna zmožnost, literarna in bralna pismenost, bralne raziskave, pouk književnosti

Povzetek

Definiciji literarne zmožnosti z dveh njenih pomembnejših konstitutivnih vidikov, tj. vidika bralca in vidika literarnih besedil in njihove institucionaliziranosti v vzgoji in izobraževanju, sledi poskus definicije literarne in bralne pismenosti. Pojma osvetljujemo z vidika različnih bralnih raziskav ter skušamo izsledke aplicirati na slovensko šolsko prakso.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2019

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Žbogar, A. (2019). Razvijanje literarne zmožnosti pri pouku književnosti. Jezik in Slovstvo, 64(1), 73-83. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.73-83