Razvijanje literarne zmožnosti pri pouku književnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.64.1.73-83Ključne besede:
literarna in bralna zmožnost, literarna in bralna pismenost, bralne raziskave, pouk književnostiPovzetek
Definiciji literarne zmožnosti z dveh njenih pomembnejših konstitutivnih vidikov, tj. vidika bralca in vidika literarnih besedil in njihove institucionaliziranosti v vzgoji in izobraževanju, sledi poskus definicije literarne in bralne pismenosti. Pojma osvetljujemo z vidika različnih bralnih raziskav ter skušamo izsledke aplicirati na slovensko šolsko prakso.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2019
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Alenka Žbogar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Žbogar, A. (2019). Razvijanje literarne zmožnosti pri pouku književnosti. Jezik in Slovstvo, 64(1), 73-83. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.73-83