Pomen pouka književnosti v gimnazijskem programu

Avtorji

  • Darinka Ambrož

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.64.1.85-92

Ključne besede:

pouk književnosti, šolski kurikulum, pomen branja, bralni užitek, sporazumevalne zmožnosti, učni načrt, literarna klasika

Povzetek

Prispevek se sprašuje o pomenu pouka književnosti v času, ko branje za mnoge dijake ni več vabljivo oziroma se jim zdi, da je treba v branje vložiti preveč napora in jim svet besed nadomešča svet podob. Kljub temu še vedno velja Konfucijeva misel o koristnosti učenja pesmi.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.01.2019

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Ambrož, D. (2019). Pomen pouka književnosti v gimnazijskem programu. Jezik in Slovstvo, 64(1), 85-92. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.85-92