Pomen pouka književnosti v gimnazijskem programu
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.64.1.85-92Ključne besede:
pouk književnosti, šolski kurikulum, pomen branja, bralni užitek, sporazumevalne zmožnosti, učni načrt, literarna klasikaPovzetek
Prispevek se sprašuje o pomenu pouka književnosti v času, ko branje za mnoge dijake ni več vabljivo oziroma se jim zdi, da je treba v branje vložiti preveč napora in jim svet besed nadomešča svet podob. Kljub temu še vedno velja Konfucijeva misel o koristnosti učenja pesmi.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2019
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Darinka Ambrož

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Ambrož, D. (2019). Pomen pouka književnosti v gimnazijskem programu. Jezik in Slovstvo, 64(1), 85-92. https://doi.org/10.4312/jis.64.1.85-92