Slovensko ljudsko slovstvo in antična književnost pri pouku književnosti
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.64.2.31-40Ključne besede:
slovensko ljudsko slovstvo, antična književnost, pouk književnosti v tretjem triletju in v gimnaziji, metoda obrnjenega učenja, medpredmetno povezovanjePovzetek
Članek analizira zastopanost slovenskega ljudskega slovstva ter antične književnosti pri pouku književnosti v tretjem triletju in v gimnaziji. Predlagana so nekatera doslej spregledana umetnostna besedila, ki bi jih bilo smiselno v šoli obravnavati medpredmetno (zlasti s poukom zgodovine), pojmi za interpretacijo, metode dela in oblike učenja. Tako osnovnošolski kakor gimnazijski učni načrt za slovenščino poudarjata medpredmetno povezovanje in razvijanje digitalne zmožnosti. Natančneje je predstavljena t. i. metoda obrnjenega učenja ter možnosti njene uporabe pri pouku književnosti.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.02.2019
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Alenka Žbogar

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Žbogar, A. (2019). Slovensko ljudsko slovstvo in antična književnost pri pouku književnosti. Jezik in Slovstvo, 64(2), 31-40. https://doi.org/10.4312/jis.64.2.31-40