Literarna zmožnost kultiviranega bralca in Evropski literarni okvir
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.64.3-4.57-67Ključne besede:
literarna zmožnost, kultivirani bralec, sistemska didaktika književnosti, Evropski literarni okvirPovzetek
Članek predstavi implicitne dejavnike, ki vplivajo na podobo literarne zmožnosti v določeni skupnosti in sintetizira njene temeljne sestavine. Evropski literarni okvir (2012) opisuje razvoj te zmožnosti v sekundarnem izobraževanju in za posamezno razvojno stopnjo predlaga književna besedila. V članku preverim, katere sestavine literarne zmožnosti ta okvir vključi oz. kako jih razume. Ugotavljam tudi, na katerih področjih okvir ustreza oz. odstopa od sistemske literarnodidaktične paradigme, ki določa pouk književnosti na slovenskih gimnazijah in razvija kultiviranega bralca.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
04.01.2024
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2019 Ivana Zajc
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Zajc, I. (2024). Literarna zmožnost kultiviranega bralca in Evropski literarni okvir. Jezik in Slovstvo, 64(3-4), 57-67. https://doi.org/10.4312/jis.64.3-4.57-67