Literarna zmožnost kultiviranega bralca in Evropski literarni okvir

Avtorji

  • Ivana Zajc

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.64.3-4.57-67

Ključne besede:

literarna zmožnost, kultivirani bralec, sistemska didaktika književnosti, Evropski literarni okvir

Povzetek

Članek predstavi implicitne dejavnike, ki vplivajo na podobo literarne zmožnosti v določeni skupnosti in sintetizira njene temeljne sestavine. Evropski literarni okvir (2012) opisuje razvoj te zmožnosti v sekundarnem izobraževanju in za posamezno razvojno stopnjo predlaga književna besedila. V članku preverim, katere sestavine literarne zmožnosti ta okvir vključi oz. kako jih razume. Ugotavljam tudi, na katerih področjih okvir ustreza oz. odstopa od sistemske literarnodidaktične paradigme, ki določa pouk književnosti na slovenskih gimnazijah in razvija kultiviranega bralca.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

04.01.2024

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Zajc, I. (2024). Literarna zmožnost kultiviranega bralca in Evropski literarni okvir. Jezik in Slovstvo, 64(3-4), 57-67. https://doi.org/10.4312/jis.64.3-4.57-67