Kakovost v jezikovnem testiranju: misija nemogoče?

Avtorji

  • Ina Ferbežar

DOI:

https://doi.org/10.4312/jis.64.3-4.83-94

Ključne besede:

slovenščina kot drugi in tuji jezik, izobraževalni jezikovni programi, Skupni evropski jezikovni okvir, jezikovno testiranje, standardi kakovosti

Povzetek

V prispevku bosta na kratko predstavljena javno veljavni izobraževalni program za odrasle Slovenščina kot drugi in tuji jezik, na katerem od leta 2015 temelji sistem preverjanja in certificiranja znanja slovenščine kot drugega in tujega jezika, in kontekst, v katerem je program nastal. Ob tem bodo kritično predstavljene in izpostavljene ključne strokovne dileme, še posebej tiste, ki se nanašajo na z njim povezano jezikovno testiranje. Sistem preverjanja znanja slovenščine kot drugega in tujega jezika je bil z novim programom razvit po strogih mednarodnih standardih kakovosti. Prispevek podrobneje predstavlja tri najzahtevnejše, in sicer so to primerljivost različic izpitov, zanesljivost ocenjevanja in analiza podatkov.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Prenosi

Objavljeno

15.03.2019

Številka

Rubrika

Članki

Kako citirati

Ferbežar, I. (2019). Kakovost v jezikovnem testiranju: misija nemogoče?. Jezik in Slovstvo, 64(3-4), 83-94. https://doi.org/10.4312/jis.64.3-4.83-94