Antična retorična perspektiva sporazumevalne zmožnosti kot potencial njenega sodobnega raziskovanja in poučevanja
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.66.1.43-56Ključne besede:
klasična retorika, javno govorno nastopanje, officia oratoris, pouk slovenščine, vzgoja govorcaPovzetek
Prispevek podaja oris nekaterih konceptualizacij javnega govornega nastopanja, ki izhajajo iz klasične retorike in njene pedagogike ter predstavljajo podlago za celovitejše razumevanje vloge nastopa kot vitalnega govorčevega opravila v okviru procesa tvorjenja besedila. Hkrati opozori na problem odsotnosti retorične perspektive v sodobnih konceptualizacijah sporazumevalne zmožnosti v okviru pouka slovenščine in nakaže možna izhodišča za oblikovanje celovitejšega pristopa k uresničevanju dejavnosti govornega nastopanja.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.01.2021
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2021 Janja Žmavc
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Žmavc, J. (2021). Antična retorična perspektiva sporazumevalne zmožnosti kot potencial njenega sodobnega raziskovanja in poučevanja. Jezik in Slovstvo, 66(1), 43-56. https://doi.org/10.4312/jis.66.1.43-56