Od kod do kod slovenščina? Pravorečna in pravopisna vprašanja pri poučevanju slovenščine kot tujega jezika
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.66.2-3.157-166Ključne besede:
slovenščina kot tuji jezik (STJ), SEJO, pravorečje, pravopisPovzetek
V prispevku najprej zapišem nekaj opažanj, ki so predvsem rezultat praktičnih izkušenj in spremljanja procesov učenja ter poučevanja slovenščine kot tujega jezika. Ob teh opažanjih se mi zastavljajo nekatera vprašanja s področja pravorečja in pravopisa, namesto neposrednih odgovorov nanje pa sledi predvsem pogled na možne nadaljnje perspektive poučevanja ter vrednotenja znanja slovenščine kot tujega jezika (STJ), seveda v zvezi s pravorečjem ter manj s pravopisom, kot se izrisujejo ob novi, dopolnjeni verziji Skupnega evropskega jezikovnega okvira.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
15.02.2021
Številka
Rubrika
Članki
Licenca
Avtorske pravice (c) 2021 Nataša Pirih Svetina

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Pirih Svetina, N. (2021). Od kod do kod slovenščina? Pravorečna in pravopisna vprašanja pri poučevanju slovenščine kot tujega jezika. Jezik in Slovstvo, 66(2-3), 157-166. https://doi.org/10.4312/jis.66.2-3.157-166