Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Predobjave
Arhiv
O reviji
O reviji
Prispevki
Uredništvo
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 69 Št. 3 (2024)
Letn. 69 Št. 3 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.4312/jis.69.3
Objavljeno:
26.09.2024
Celotna številka
PDF
Uvodnik
Izzivi in priložnosti prenove učnih načrtov za pouk slovenščine kot maternega/prvega jezika na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja
Alenka Žbogar
3-5
PDF
Jezik pri pouku slovenščine kot maternega/prvega jezika
Slovnične vsebine pri jezikovnem pouku slovenščine pred prenovo učnih načrtov
Kozma Ahačič
9-28
PDF
Pravopisne vsebine in razvijanje pravopisne zmožnosti pri pouku slovenščine v gimnaziji
Manca Černivec
29-44
PDF
»Izhodišče je besedilo« – o besedilih in žanrih pri pouku slovenščine
Mira Krajnc Ivič
45-59
PDF
Sočasno poučevanje jezika in književnosti ob kanonski mladinski literaturi v drugem triletju osnovne šole
Vesna Mikolič, Diana Košir
61-77
PDF
Pouk slovenščine in besedilna/večkodna pismenost
Razmislek ob prenavljanju učnih načrtov za slovenščino
Sonja Starc
79-93
PDF
Vertikalni okvir za poučevanje govornega nastopanja v osnovni šoli za celovito oblikovanje govork in govorcev
Janja Žmavc, Mojca Cestnik
95-115
PDF
Nova slovenščina
Špela Arhar Holdt, Ina Ferbežar, Monika Kalin Golob, Simon Krek, Andreja Pavle Jurman, Tadeja Rozman, Marko Stabej
117-138
PDF
Ocene
Ivana Zajc: Kaj je literarna zmožnost in kako jo preverjamo z maturitetnim esejem. Nova Gorica: Založba Univerze v Novi Gorici, 2023.
Darko Ilin
277-280
PDF
Tomaž Toporišič: Nevarna razmerja dramatike in gledališča XX. in XXI. stoletja
Eva Pori
281-285
PDF
Intervju
Slovenščina kot vez med govorci in umetno inteligenco
Intervju z dr. Simonom Krekom
Katarina Meglič, Matevž Treven
269-276
PDF
Književnost pri pouku slovenščine kot maternega/prvega jezika
Problemsko-ustvarjalni pouk v drugem triletju osnovne šole
Milena Mileva Blažić
141-150
PDF
Nekateri mehanizmi razvijanja bralne pismenosti na področju vzgoje in izobraževanja
Dragica Haramija, Milena Ivanuš-Grmek
151-164
PDF
Celostna obravnava slovstvene folklore v šoli: besedilo s kontekstom in teksturo v izkustvenem pouku
in situ
Barbara Ivančič Kutin
165-180
PDF
Slovenska poezija v gimnazijah
Darja Pavlič
181-192
PDF
Slovenska folkloristika da ali ne
Marija Stanonik
193-207
PDF
Etos, literatura in vključujoč pouk
Adrijana Špacapan
209-221
PDF
Literarnodidaktične paradigme in najpomembnejša literarna besedila pri pouku književnosti na slovenskih gimnazijah
Ivana Zajc
223-236
PDF
Doživljanje kot proces literarne interpretacije
Alojzija Zupan Sosič
237-250
PDF
Gimnazijski učni načrt za književnost pri pouku slovenščine: od evalvacije do inovacije
Alenka Žbogar
251-266
PDF
Gratulationes
Aleksander Skaza, njegovih zaslužnih 90 let, voščilni zapis
Matjaž Kmecl
289-292
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Razvil
Open Journal Systems