Teaching Classical Languages and Educating for Realism

Authors

  • Brane Senegačnik University of Ljubljana, Faculty of Arts

DOI:

https://doi.org/10.4312/keria.3.1.99-106

Keywords:

Pouk klasičnih jezikov in vzgoja za realizem

Abstract

V zadnjih letih oziroma nekaj več kot zadnjem desetletju doživljamo v Sloveniji sorazmerno velike spremembe v odnosu političnih in kulturnih institucij do klasičnih jezikov in kulture, še zlasti kar zadeva njihov položaj v šolskem sistemu. Od povojnih časov in nastopa totalitarnega komunističnega režima, posebej pa še od leta 1958, ko je bila z ukinitvijo stare grščine kot rednega, obveznega predmeta likvidirana klasična gimnazija, je bila klasična kultura nenehoma v izraziti defenzivi.

Metrics

Metrics Loading ...

Downloads

Download data is not yet available.

Published

14. 07. 2001

Issue

Section

Pedagogical and Methodological Contributions

How to Cite

Senegačnik, Brane. 2001. “Teaching Classical Languages and Educating for Realism”. Keria: Studia Latina Et Graeca 3 (1): 99-106. https://doi.org/10.4312/keria.3.1.99-106.