Teaching Classical Languages and Educating for Realism
DOI:
https://doi.org/10.4312/keria.3.1.99-106Keywords:
Pouk klasičnih jezikov in vzgoja za realizemAbstract
V zadnjih letih oziroma nekaj več kot zadnjem desetletju doživljamo v Sloveniji sorazmerno velike spremembe v odnosu političnih in kulturnih institucij do klasičnih jezikov in kulture, še zlasti kar zadeva njihov položaj v šolskem sistemu. Od povojnih časov in nastopa totalitarnega komunističnega režima, posebej pa še od leta 1958, ko je bila z ukinitvijo stare grščine kot rednega, obveznega predmeta likvidirana klasična gimnazija, je bila klasična kultura nenehoma v izraziti defenzivi.
Metrics
Metrics Loading ...
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
14. 07. 2001
Issue
Section
Pedagogical and Methodological Contributions
How to Cite
Senegačnik, Brane. 2001. “Teaching Classical Languages and Educating for Realism”. Keria: Studia Latina Et Graeca 3 (1): 99-106. https://doi.org/10.4312/keria.3.1.99-106.