MODERNA KNJIŽNICA V STIKU Z OTROKI: Izkušnje, razmišljanja, predlogi iz avstrijske perspektive (Biblos, Dunaj, 53(2004)1, str. 91-102)
DOI:
https://doi.org/10.55741/knj.48.4.14072Povzetek
IzvlečekV znanstvene knjižnice zahaja vedno več otrok; seveda ne zato, da bi jih uporabljali pri znanstvenem delu, ampak kot obiskovalci vodenih ogledov knjižnic ali udeleženci delavnic, udeležujejo se razstav, pa tudi rojstnodnevna praznovanja v prostorih knjižnic niso redkost. Knjižnice morajo zato posebno pozornost nameniti oblikovanju in izvajanju izobraževalnih programov za to pomembno skupino obiskovalcev. Avtorica v prispevku podaja nekaj predlogov za pripravo otrokom primernih aktivnosti, ki naj bi jih izvajale tudi znanstvene knjižnice.
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
10.02.2014
Številka
Rubrika
ČLANKI
Kako citirati
Mersich, B. (2014). MODERNA KNJIŽNICA V STIKU Z OTROKI: Izkušnje, razmišljanja, predlogi iz avstrijske perspektive (Biblos, Dunaj, 53(2004)1, str. 91-102). Knjižnica: Revija Za področje Bibliotekarstva in Informacijske Znanosti, 48(4). https://doi.org/10.55741/knj.48.4.14072