Vključevanje izobraževanja o industrijski intelektualni lastnini v kurikule tehniških študijev
nekaj primerov
DOI:
https://doi.org/10.55741/knj.67.3-4.7Ključne besede:
izobraževanje, intelektualna lastnina, tehniški študijiPovzetek
Prispevek prikazuje nekatere vidike in primere ravnanja z intelektualno lastnino (IL) na univerzah ali raziskovalnih inštitutih glede vidikov promoviranja in zaščite inovativnih rezultatov ali produktov. Prvi primer je oris strategije za implementacijo univerzitetne politike na področju IL. Drugi primer je evropski projekt IPEDU in njegove implikacije za permanentno izobraževanje knjižničarjev. Pri projektu gre za izvirno iniciativo z etičnimi implikacijami glede upoštevanja IL. Prispevek se osredotoča na glavni rezultat projekta, podiplomski predmet s petimi moduli, usmerjen na knjižničarje in sveže diplomante, da bi izboljšali svoje znanje na področju IL in industrijske IL. Prikazana sta struktura predmeta in glavni moduli. Predmet je nepogrešljiv za knjižničarje in študente na nepravnih področjih, saj je razumevanje široke palete relevantnih informacij in praktičnih implikacij glede IL nujno v današnjem svetu, kjer so službe in kariere odvisne od informacij. Ker je predmet pravkar akreditiran, potrebuje evalvacijo, ker še ni bilo povratnih informacij od slušateljev.
Prenosi
Literatura
IPEDU project, https://www.ipeduproject.eu/, accessed 19 October 2023.
Prenosi
Objavljeno
Številka
Rubrika
Licenca
Avtorske pravice (c) 2023 Angela Repanovici, Manolis Koukourakis, Ionela Maria Barsan, Dan Savescu

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.