Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Revija Knjižnica
  • O reviji
    • O reviji
    • Uredništvo
    • Politika odprtega dostopa
    • Ravnanje z raziskovalnimi podatki
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • Prispevki
  • Obvestila
  • Ostale revije Založbe UL
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 61 Št. 4 (2017): Vrednotenje leposlovja in razvoj bralne kulture

Letn. 61 Št. 4 (2017): Vrednotenje leposlovja in razvoj bralne kulture

DOI: https://doi.org/10.55741/knj.61.4
Objavljeno: 14.10.2017

ČLANKI

  • Intervju z Manco Košir: Dobre knjige nas berejo

    Polonca Kavčič
    • PDF
  • Biblioterapija v knjižnici

    Vlasta Zabukovec
    • PDF
  • »Brati pomeni početi podvige.« (Tone Pavček) (Spletni) bralni klubi: prispevek na 5. literarnem torku, 24. oktober 2017

    Tilka Jamnik
    • PDF
  • Prevodno leposlovje v sodobni Sloveniji

    Andrej Blatnik
    • PDF
  • Likanje ali klesanje jezika?

    Marta Kocjan Barle
    • PDF
  • Družbeni mediji in knjižnice: raziskava uporabe Facebooka v slovenskih splošnih knjižnicah

    Branka Bizjak Zabukovec
    • PDF

BIBLIOGRAFIJE

  • Slovenske bibliografije v letu 2015

    Matjaž Hočevar
    • PDF
  • Slovenske bibliografije v letu 2016

    Matjaž Hočevar
    • PDF

IN MEMORIAM

  • Ančka Korže-Strajnar (1925–2017)

    Melita Ambrožič
    • PDF
  • Ančka Korže Strajnar: osebna bibliografija

    Matjaž Hočevar
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Knjižnica: revija za področje bibliotekarstva in informacijske znanosti

ZALOŽNIKA:
Zveza bibliotekarskih društev Slovenije &
Založba Univerze v Ljubljani (University of Ljubljana Press)

ISSN (tiskana izdaja): 0023-2424
ISSN (spletna izdaja): 1581-7903

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.