Sodelovalna aktivnost in njen potencial v terciarnem izobraževanju
DOI:
https://doi.org/10.20419/2006.15.207Ključne besede:
sodelovalne aktivnosti, sodelovalno učenje, CAMS model, računalniško podprto sodelovalno učenje, visokošolsko izobraževanjePovzetek
Učno situacijo lahko oblikujemo na različne načine, kot individualno, tekmovalno ali sodelovalno aktivnost. Vsakega od teh načinov uporabljamo za različne namene in vsak pripelje do drugačnih učnih rezultatov. Prispevek se osredotoča na sodelovalno aktivnost in na njene potenciale za učenje v terciarnem izobraževanju. Najprej je opredeljena sodelovalna aktivnost oz. v širšem smislu učenje v interakciji ter predstavljen CAMS teoretični model za analiziranje in razumevanje sodelovalne aktivnosti. Osrednji del prispevka se osredotoča na razloge in mehanizme, ki prispevajo k pozitivnim rezultatom učenja v skupinah ter na raziskave o vplivih sodelovalnega učenja na kognitivne (metakognitivne), čustveno-motivacijske in socialne procese pri študentih. Opredeljeni so tudi ključni elementi, ki jih je potrebno upoštevati za zagotavljanje uspešnega sodelovanja. Prispevek se konča z razmislekom o uporabi nove oblike sodelovalnega učenja, ki se je pojavila v zadnjih dvajsetih letih s hitrim razvojem informacijske tehnologije, z uporabo računalniško podprtega sodelovalnega učenja.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
30.01.2007
Številka
Rubrika
Znanstveni raziskovalnoempirični članki
Kako citirati
Peklaj, C. (2007). Sodelovalna aktivnost in njen potencial v terciarnem izobraževanju. Psihološka Obzorja, 15(3), 37-50. https://doi.org/10.20419/2006.15.207