Različni pogledi na organizacijske vrednote slovenskih direktorjev in podjetnikov
DOI:
https://doi.org/10.20419/2009.18.269Ključne besede:
vrednote, organizacije, vodenje, GLOBEPovzetek
V organizaciji potekajo procesi na različnih ravneh. Tako predstavljajo vrednote del organizacijske kulture. Ponavadi se oblikujejo umetno, pri čemer zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe pogosteje prevzemajo notranje vrednote, zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe pa zunanje. V pričujoči raziskavi smo se usmerili k ugotavljanju razlik v zaznavanju le-teh pri direktorjih in podjetnikih. Kot del projekta GLOBE, smo uporabili lestvico organizacijskih vrednot R. House in sodelavcev (1997). Sodelovalo je 59 vodij in 565 njihovih podrejenih. Rezultati kažejo, da sta si obravnavani skupini najbolj enotni pri ocenjevanju vrednot zadovoljstva potrošnikov in učinkih na dolgoročno konkurenčnost organizacije. Razlike med podjetniki in direktorji pa nastajajo pri njihovem pogledu glede učinkov na okolje, pri vrednoti profitabilnost podjetja pa je razlika le nakazana.Metrike
Nalaganej metrik....
Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Prenosi
Objavljeno
04.05.2009
Številka
Rubrika
Znanstveni raziskovalnoempirični članki
Kako citirati
Boštjančič, E. (2009). Različni pogledi na organizacijske vrednote slovenskih direktorjev in podjetnikov. Psihološka Obzorja, 18(1), 89-102. https://doi.org/10.20419/2009.18.269