Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Psihološka obzorja
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • O reviji
    • O reviji
    • Prispevki
    • Uredništvo
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Ravnanje z raziskovalnimi podatki (navodila za avtorje)
    • Uporaba generativne umetne inteligence (UI) pri pripravi člankov
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
  • Ostale revije Založbe UL
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 16 Št. 3 (2007)

Letn. 16 Št. 3 (2007)

DOI: https://doi.org/10.20419/16.3
Objavljeno: 19.11.2007

Znanstveni raziskovalnoempirični članki

  • Motivacija študentov pedagoških smeri za predmet Psihologija za učitelje ter njena povezanost s kvaliteto seminarskega dela in oceno pri predmetu

    Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj
    5-25
    • PDF
  • Vpliv psiholoških dejavnikov in izobrazbe staršev na učno uspešnost mladostnikov

    Ljubica Marjanovič Umek, Gregor Sočan, Katja Bajc
    27-48
    • PDF
  • Dejavniki, ki se povezujejo s socialno sprejetostjo v različnih obdobjih šolanja

    Katja Košir, Sonja Pečjak
    49-73
    • PDF
  • Razmejitev anksioznosti (tesnobe) od nekaterih sorodnih fenomenov

    Mojca Hribar
    75-88
    • PDF
  • Razlikovanje med sramom in krivdo ter povezava s stresom, tesnobo in depresivnostjo

    Tomaž Erzar, Matej Torkar
    89-104
    • PDF
  • Izraženost primarnih dimenzij emocij in obrambna naravnanost mladostnikov z izgubo sluha

    Maša Černelič Bizjak
    105-123
    • PDF

Strokovni pregledni članki

  • Fokus skupine v psihološkem raziskovanju

    Marjeta Šarić
    125-137
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Psihološka obzorja

ZALOŽNIKA:
Založba Univerze v Ljubljani (University of Ljubljana Press) &
Društvo psihologov Slovenije

ISSN (spletna izdaja): 2350-5141

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.