Skoči na glavno stran Skoči na navigacijski meni Skoči na nogo strani
Psihološka obzorja
  • Trenutna številka
  • Arhivi
  • O reviji
    • O reviji
    • Prispevki
    • Uredništvo
    • Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
    • Ravnanje z raziskovalnimi podatki (navodila za avtorje)
    • Uporaba generativne umetne inteligence (UI) pri pripravi člankov
    • Izjava o varovanju podatkov
    • Kontakt
  • Ostale revije Založbe UL
Išči
  • Registracija
  • Prijava
  1. Dom /
  2. Arhivi /
  3. Letn. 20 Št. 3 (2011)

Letn. 20 Št. 3 (2011)

DOI: https://doi.org/10.20419/20.3
Objavljeno: 12.12.2011

Znanstveni raziskovalnoempirični članki

  • Čustva, motivacija in samoregulacija fantov in deklet pri učenju matematike

    Cirila Peklaj, Sonja Pečjak
    33-58
    • PDF
  • Starostne razlike v samoregulaciji učenja

    Karin Bakračevič Vukman, Marta Licardo
    59-72
    • PDF
  • Ravni analize občutka "dejavnega sebe": vplivi zaznanega nadzora na učenje

    Ljubica Chatman, Betsy Sparrow
    73-91
    • PDF
  • Spol in starost učencev kot dejavnika razlik v učiteljevi naklonjenosti, zaznani podpori učitelja ter učni uspešnosti

    Katja Košir
    93-106
    • PDF
  • Od žab k ribi: preučevanje učinka "velike ribe v majhnem ribniku"

    Marjorie Seaton, Rhonda G. Craven
    107-120
    • PDF
  • Analiza izvorov stresa osnovnošolskih učiteljev

    Katja Depolli Steiner
    121-138
    • PDF

Strokovni pregledni članki

  • Razvoj in perspektive pedagoške psihologije v Sloveniji

    Drago Žagar, Mojca Juriševič
    15-32
    • PDF

Jezik

  • English
  • Slovenščina

Oddaj nov prispevek

Oddaj nov prispevek

Informacije

  • Za bralce
  • Za avtorje
  • Za knjižničarje

Psihološka obzorja

ZALOŽNIKA:
Založba Univerze v Ljubljani (University of Ljubljana Press) &
Društvo psihologov Slovenije

ISSN (spletna izdaja): 2350-5141

Več informacij o OJS/PKP izdajateljskem sistemu, platformi in delovnem procesu.