Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
O reviji
O reviji
Prispevki
Uredništvo
Izjava o spoštovanju založniških in akademskih etičnih standardov
Ravnanje z raziskovalnimi podatki (navodila za avtorje)
Uporaba generativne umetne inteligence (UI) pri pripravi člankov
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Ostale revije Založbe UL
Išči
Registracija
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Letn. 20 Št. 3 (2011)
Letn. 20 Št. 3 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.20419/20.3
Objavljeno:
12.12.2011
Znanstveni raziskovalnoempirični članki
Čustva, motivacija in samoregulacija fantov in deklet pri učenju matematike
Cirila Peklaj, Sonja Pečjak
33-58
PDF
Starostne razlike v samoregulaciji učenja
Karin Bakračevič Vukman, Marta Licardo
59-72
PDF
Ravni analize občutka "dejavnega sebe": vplivi zaznanega nadzora na učenje
Ljubica Chatman, Betsy Sparrow
73-91
PDF
Spol in starost učencev kot dejavnika razlik v učiteljevi naklonjenosti, zaznani podpori učitelja ter učni uspešnosti
Katja Košir
93-106
PDF
Od žab k ribi: preučevanje učinka "velike ribe v majhnem ribniku"
Marjorie Seaton, Rhonda G. Craven
107-120
PDF
Analiza izvorov stresa osnovnošolskih učiteljev
Katja Depolli Steiner
121-138
PDF
Strokovni pregledni članki
Razvoj in perspektive pedagoške psihologije v Sloveniji
Drago Žagar, Mojca Juriševič
15-32
PDF
Jezik
English
Slovenščina
Oddaj nov prispevek
Oddaj nov prispevek
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje