Korpusi na poti v šole: jezikovnotehnološko izpopolnjevanje učiteljev
DOI:
https://doi.org/10.4312/slo2.0.2013.1.181-194Ključne besede:
Korpusi na poti v šole, jezikovnotehnološko izpopolnjevanje učiteljevPovzetek
Slovensko društvo za jezikovne tehnologije (SDJT) je v sodelovanju s Filozofsko fakulteto v Ljubljani in Trojino, zavodom za uporabno slovenistiko, jeseni 2012 na šolah po Sloveniji izvajalo jezikovnotehnološko izpopolnjevanje učiteljev, ki ga je na podlagi javnega naročila male vrednosti sofinanciralo Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport RS ter se neposredno povezuje z Resolucijo o nacionalnem programu za jezikovno politiko 2007–2011.1 Kot je bilo izpostavljeno v obrazložitvi naročila, se večina učiteljev slovenščine v okviru formalnega izobraževanja še ni srečala z jezikovnimi viri in orodji, ki so se v zadnjih letih izkazali za nepogrešljivo kompetenco pri pripravljanju učencev na delovanje v e-okolju. Sem se umeščata poznavanje in uporaba jezikovnih tehnologij, ki deloma zastarel opis jezika, kakršnega nudijo obstoječi normativni priročniki, dopolnjujejo z aktualiziranim opisom sodobne slovenščine.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Literatura
Stritar, M., Dobrovoljc, K. (2013): Korpusi na poti v šole: jezikovnotehnološko izpopolnjevanje učiteljev. Slovenščina 2.0, 1 (1): 181–194.
Prenosi
Objavljeno
1. 12. 2013
Številka
Rubrika
Poročila
Licenca
Avtorske pravice (c) 2013 Mojca Stritar, Kaja Dobrovoljc
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Stritar, M., & Dobrovoljc, K. (2013). Korpusi na poti v šole: jezikovnotehnološko izpopolnjevanje učiteljev. Slovenščina 2.0: Empirične, Aplikativne in Interdisciplinarne Raziskave, 1(1), 181-194. https://doi.org/10.4312/slo2.0.2013.1.181-194