Spletna slovenščina pod drobnogledom dijakov in študentov
DOI:
https://doi.org/10.4312/slo2.0.2016.2.127-130Ključne besede:
poletna šola JANES, poletni tabor JANES, analiza nestadnardne slovenščinePovzetek
V tednu med 4. in 8. julijem 2016 je pod okriljem Oddelka za prevajalstvo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in s finančno podporo slovenske raziskovalne infrastrukture Clarin.si potekal jezikoslovni raziskovalni tabor za dijake in študente. Tabor, katerega osrednja tema je bila spletna slovenščina, je bil letos že drugi po vrsti (poročilo o prvem v Fišer 2015), za razliko od lanskega leta, ko so bili njegovi udeleženci le dijaki, pa je tokrat vključeval tudi študente. Študentski in dijaški program je bil ločen in je potekal za oboje vzporedno. Obe ravni programa sta bili sestavljeni iz predavanj, na katerih so udeleženci spoznali nove vsebine, in delavniškega dela, v katerem so usvojena znanja prenesli v lastno raziskovalno prakso. Preplet obeh programov je bil zasnovan in izpeljan pod organizacijsko taktirko doc. dr. Darje Fišer in asist. Jaka Čibeja, ob pomoči Dafne Marko, Ize Škrjanec in Katje Zupan, in sicer kot ena od aktivnosti projekta Jezikoslovna analiza nestandardne slovenščine.Prenosi
Podatki o prenosih še niso na voljo.
Literatura
Fišer, D. (2015): Raziskovalni tabor spletne slovenščine za srednješolce JANES. Slovenščina 2.0 3 (1): 59-61.
Prenosi
Objavljeno
27. 09. 2016
Številka
Rubrika
Odzivi
Licenca
Avtorske pravice (c) 2016 Špela Arhar Holdt

To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Deljenje pod enakimi pogoji 4.0 mednarodno licenco.
Kako citirati
Arhar Holdt, Špela. (2016). Spletna slovenščina pod drobnogledom dijakov in študentov. Slovenščina 2.0: Empirične, Aplikativne in Interdisciplinarne Raziskave, 4(2), 127-130. https://doi.org/10.4312/slo2.0.2016.2.127-130