Spletna slovenščina pod drobnogledom dijakov in študentov

Avtorji

  • Špela Arhar Holdt

DOI:

https://doi.org/10.4312/slo2.0.2016.2.127-130

Ključne besede:

poletna šola JANES, poletni tabor JANES, analiza nestadnardne slovenščine

Povzetek

V tednu med 4. in 8. julijem 2016 je pod okriljem Oddelka za prevajalstvo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani in s finančno podporo slovenske raziskovalne infrastrukture Clarin.si potekal jezikoslovni raziskovalni tabor za dijake in študente. Tabor, katerega osrednja tema je bila spletna slovenščina, je bil letos že drugi po vrsti (poročilo o prvem v Fišer 2015), za razliko od lanskega leta, ko so bili njegovi udeleženci le dijaki, pa je tokrat vključeval tudi študente. Študentski in dijaški program je bil ločen in je potekal za oboje vzporedno. Obe ravni programa sta bili sestavljeni iz predavanj, na katerih so udeleženci spoznali nove vsebine, in delavniškega dela, v katerem so usvojena znanja prenesli v lastno raziskovalno prakso. Preplet obeh programov je bil zasnovan in izpeljan pod organizacijsko taktirko doc. dr. Darje Fišer in asist. Jaka Čibeja, ob pomoči Dafne Marko, Ize Škrjanec in Katje Zupan, in sicer kot ena od aktivnosti projekta Jezikoslovna analiza nestandardne slovenščine.

Prenosi

Podatki o prenosih še niso na voljo.

Literatura

Fišer, D. (2015): Raziskovalni tabor spletne slovenščine za srednješolce JANES. Slovenščina 2.0 3 (1): 59-61.

Prenosi

Objavljeno

27. 09. 2016

Kako citirati

Arhar Holdt, Špela. (2016). Spletna slovenščina pod drobnogledom dijakov in študentov. Slovenščina 2.0: Empirične, Aplikativne in Interdisciplinarne Raziskave, 4(2), 127-130. https://doi.org/10.4312/slo2.0.2016.2.127-130